Обича ме, не ме обича: MAC Studio Careblend Pressed



 Реших да започна една нова поредица от публикации за продукти, с които ту се разбираме, ту не. Не мисля че съм единствената с подобен проблем, в крайна сметка кожата ни и нашите възприятия и очаквания за нея не се намират в някакво постоянно състояние, а се променят постоянно, а с тях и чувствата ни към даден продукт.


Ще започна с една пудра на MAC Studio Careblend  Pressed in Medium Plus, преди да си я купя бях изчела много прехвалени ревюта и бях твърдо убедена, че това е пудрата, която ще прикрие всички несъвършенства, ще контролира омазняването, ще прикрие порите ми, ще направи кожата ми гладка и като сме тръгнали с тия очаквания, ще ме превърне в Моника Белучи. И представете си как се почувствах, когато супер щастлива, че съм си купила нещо от МАС, се прибирам вкъщи, вадя четката, слагам си пудрата и .... ами нищо не става. Не просто нямаше магия, ами изобщо не видях пудрата върху лицето си. Продължих да я дълбая с четката и да наслагвам ли, наслагвам, обаче не и не, не прикриваше, не контролираше омазняването, не прикриваше порите и познайте колко приличах на Моника. Мххххм, тая пудра я заврях разгневена на дъното на торбичката ми с гримове и се направих, че току-що съм пръснала 50 лв за нищо. 
 /отляво е суоч, а отдясно е разнесена. Снимката беше единствената, на която що годе се видя някакъв цвят/
Мина се някъде около година, без да пипам пудрата и всеки път като я виждах, се ядосвах. И преди около месец, реших да я пробвам, ей-така гневът ми утихна, моретата се успокоиха и си викам – колко да я лоша тая пудра? Под нея сложих само основа MAC Prep+Prime и коректор Bourjois Healthy Mix, сложих я с четка-китайче имитация на една от четките на Real Techniques. И този път магията сработи, видях цвят(!), матира ми лицето за цял ден без да го прави плоско или брашняно и прикри донякъде порите ми. И така от един месец аз и пудрата (и четката-китайче) не можем да се разделим, и сме много щастливи заедно.
 /и двете снимки са на дневна светлина без светкавица, реалният нюанс е някъде по средата между двете/

 На какво се дължи промяната?
 Най-вече на това, че от януари наблегнах много повече на грижата за кожата, отколкото на гримовете, в следствие на което кожата ми е в много по-добро състояние – намаляха пъпките, изчезнаха неравнините, тъмните петна са по-малко, омазняването също намаля драстично. Преди търсех по-силно покритие и матиране, а сега търся нещо съвсем леко, което да изравни тена и да матира слабо. Което е точно това, което пудрата предлага, ни повече, ни по-малко.

Тази пудра ме научи по трудния начин, че колкото и да искам нещо, ако то не съответства на състоянието на кожата ми, просто няма да го бъде. Без значение каква четка, база или коректор използвам. Затова сега пробвам, чета и се консултирам, преди да си купя някои продукт, просто защото съм решила, че точно той ще ми помогне.
А вие имали ли сте подобни продукти и какво правите с тях, когато ви попаднат?

Етикети: ,