Грижа за косата - борба с тънката коса



Сигурно сте забелязали, че в този блог рядко се говори за продукти за коса. Причините са няколко  - не разбирам много от продукти за коса и затова избягвам да пиша постове за тях; не съм много убедена, че използвам най-подходящите продукти за моята коса и съм във вечно търсене.
Но този път реших да ви пиша за една маска, която използвах до последна капка. Усетих много добре действие върху косата ми и почти е сигурно, че ще си я купя отново.
Става въпрос за маската на Alfaparf – Semi di Lino Reparative Mask. Взех си я без да чета каквито и да е ревюта  и се надявах да помогне.

И така – какво исках аз? Косата ми е тънка, летлива и много чувствителна към всякакви силни продукти. Рядко цъфти, но затова пък се заплита стабилно и горният слой косми винаги хвърчи. Отдолу има красиви начупени кичури, но горният слой – от влага, мръсен въздух или знам ли, рядко изглежда добре  както го искам, ако не е стилизиран.  След тази „малка“ вметка, ето го и отговорът – исках по-плътна коса, която стои по-„заедно” и се усеща по-обемна. Ясно ми е, че какъвто ми е косъмът, такъв е и няма как да го променя, дори и на челна стойка да застана, но исках поне някакво подобрение.
Момичето в магазина ми препоръча маската на Alfaparf като каза, че е лека и подходяща за по-тънка коса, а и съставът е лишен от доста неприятни съставки. Ето го за справка:
 

И какво постигнах? Използвах маската непрестанно в продължение на около 4 месеца. При всяко миене на косата, нанасях количество горе-долу колкото половин орех. Измивах косата, нанасях маската по дължината и в корените (аз уви, никога не пазя корените от маски) и слагах шапка, изчаквах около 10-ина минути и измивах внимателно. Маската е много приятна на допир, леко кремообразна, доста гъста и лесно се разнася по косата. Измива се малко по-трудно, защото след престоя става малко хлъзгава, но не е нищо прекалено. След маска косата ми не се заплита, за разлика от някои други, дори напротив – много по-лесно ми беше да я разресвам. В никакъв случай не ми омазни допълнително косата, нито пък я изсуши (чувала съм от хора, които разбират, че когато се работи за обем/плътност, трябва да се хидратира едновременно с това). След три-четири месеца непрестанно използване усетих ефекта на маската. Косата ми се усещаше по-плътна – ефектът не беше върху отделния косъм, а по-скоро когато я хванех на опашка, усещах, че е повече. Не беше нещо уау, но само от използване на маска – беше напълно достатъчно за мен.Свърши преди месец и ефектът вече се е позагубил, но това е нормално.
Дали съм доволна от маската? Да, на сто процента. Смятам да си я купя отново и този път да си взема и шампоана, според мен ефектът ще е още по-видим. Малко е скъпа – ако помня правилно беше около 20 лв, но има ефект и по никакъв начин не вреди на косата ми, а съставът е доста изчистен. Според мен ако имате тънка коса и искате повече плътност, но имате реалистични очаквания за това какво може да постигне една маска за коса, това е вашият продукт.
Ще се радвам да ми споделите какво работи при вас, защото винаги се радвам, когато открия още някой добър продукт.

Етикети: ,