Beauty хитринки



Реших да започна да водя подобна рубрика, в която да ви споделям хитринки, свързани с гримиране и с по-комплексно използване на продуктите, които имаме. Не знам колко често ще успявам да я водя, но ще се постарая да е по-редовна от рубриката за вредните съставки :) някои от съветите са малко необичайни, работят при мен и аз съм окей да ги прилагам, но ако не ви допадат, просто ги пропускайте и продължавайте към следващите. И така, да започваме:

Вместо да изхвърляте неуспешни продукти, просто им намерете друго приложение.
Имам много претенциозна коса и ми е трудно да се спогодя с повечето шампоани. Избирам си шампоан след много четене, но понякога се случва да не уцеля. Обикновено резултатът е сплескана, бързо омазняваща се или много много изсушена коса. В такива случай или оставям шампоана на приятеля ми, или го използвам като душ гел. Малко е необичайно, но щом става за косата ви, не би трябвало да навреди и на тялото ви. Не е най-добрия начин да измиете тялото си, но ако не искате да го хвърлите и е тотално неподходящ за косата ви, „преквалифицирането“ му е успешен начин да го свършите.
Същото се отнася и за кремовете за лице, не знам дали си въобразявам, но някои просто не попиват в кожата ми, просто си стоят на повърхността и на сутринта се налага да ги измия от лицето си. Един ден ми хрумна, че вместо да се мъча да довършвам кофти кремове за лице, мога да ги използвам като лосион за тяло. Отново – малко е необичайно, но няма смисъл да се занимавате с крем, който не ви допада и не прави нищо за кожата на лицето ви. 

Кремът за ръце – един от най-универсалните продукти във вашата дамска чанта!
Почти всяко момиче носи крем за ръце в дамската си чанта, колко от нас обаче го използват редовно е друг въпрос :) Аз, лично без да искам му открих няколко различни приложения.
Споменавам ви редовно колко са чувствителни очите ми, пак ще го направя, съжалявам – случва ми се по средата на работния ден очите да започнат да ме сърбят и да се зачервят видимо, в такива моменти искам да махна всичкия възможен грим от лицето си, но не си нося дегримьор. Оказа се, че малко крем за ръце върху салфетка премахва доста успешно грима от очите ми, което успокоява напрежението и неудобството.
Случвало ми се е да не съм си вкъщи и след душ нямам с какво да хидратирам тялото си. Да, знам, че не е фатално да пропуснете едно „мазане“, но кремът за ръце всъщност може да се използва и като лосион за тяло. Щом подхранва ръцете, става и за тялото.
Използвала съм го и като крем за лице, между другото – веднъж на работа бях без грим и изведнъж усетих лицето си толкова сухо, че трябваше да го намажа с нещо. Познайте какво беше най-наблизо :Р

Използвайте лепенки за цена или календари за грим, за да вписвате кога изтича срокът на годност на продуктите ви.
При наличието на 987654321 отворени кремове, спирали и боди лосиони, няма как да запомним на кое кога му е изтекъл срокът на годност! Просто не е сериозно някой да го очаква от нас :Р Затова пък лепенки за цени се продават навсякъде, аз лично си купих един плик с лепенки от Джъмбо, струваха под 3 лв, отворя ли продукт, си записвам кога е отворен и залепвам лепенката на дъното на опаковката. Така не ми се налага постоянно да помня кое кога съм отворила. В последствие открих и един календар на Виши, който е адски удобен. (Извинете ме, ще го приложа в понеделник), за да го свалите и да го използвате и вие. Отдолу дори си има легенда и упътване кой продукт колко дълъг живот има.

Сашетата могат да се използват повече от веднъж, стига да ги отворите както трябва.
А именно – като пробиете дупка с игла от едната страна на сашето. Аз лично съм от хората, които ползват 2мл саше поне 2 пъти и ме е яд, когато половината продукт изсъхне близо до отвора. Една много мила продавачка, веднъж ме посъветва да направя дупка с по-дебела игла в сашето и така да изваждам продукт – по този начин влиза много по-малко въздух в сашето и минимизирате възможността продуктът да е изсъхнал до следващото ползване. Само внимавате да не пробиете и двете страни на сашето, защото когато изстисквате, ще трябва да събирате продукт от две места.

Започвам с по-кратка статия, за да видя дали ви допада подобен тип постове. Не претендирам да откривам топлата вода, просто ви споделям неща, които ми улесняват ежедневието. Дано са ви полезни и ако проявите интерес, ще продължа да споделям моите beauty хитринки :) Ще се радвам да ми споделите и вашите!

Етикети: