Project Pan 2014 - Резултати



През септември миналата година реших да си наложа едно предизвикателство към самата себе си и да изхабя определени козметични продукти. Първоначално си бях поставила срок до края на годината, но в последствие реших, че не е реалистично и го удължих на шест месеца, после се разсеях и сега на седмия месец реших, че е крайно време да ви представя отново продуктите, които включих в оригиналния пост и да ви разкажа докъде стигнах с тях. Ще използвам снимките от стария пост, защото вече не разполагам с повечето продукти:
 
makeup lumene vitamin c illuminating bb cream; clarins bb skin perfecting cream; la roche-posay hydreane bb creme

Lumene Vitamin C+ Illuminating Anti-Age BB Cream Spf 20използвах този бб крем доста съсредоточено до към декември месец, но накрая се предадох – наистина ми беше омръзнал, а и му беше останал един пръст продукт. През януари срокът му на годност изтече и се разделих с него.
Clarins BB Skin Perfecting Cream Spf 25 – споделяла съм ви и преди, този бб крем е толкова тъмен за моята кожа, че когато го нося, винаги съм с шал, за да не се вижда разликата между лицето и врата ми. Тази разлика ми създаваше прекалено голямо неудобство, за да успея да го изхабя докрай, така че накрая просто го изхвърлих. Срокът му на годност беше изтекъл.
La Roche-Posay Hydreane BB Crèmeтук също нямам добри новини. Този бб крем все още е при мен (спасил се е от изхвърляне засега) и го използвам от време на време, проблемът е, че ту ми харесва, ту не, а количеството сякаш е безкрайно. В момента ми е тъмен, но не колкото на Clarins, надявам се че в близкия месец да приключа с него.

makeup blushes artdeco tribal sunset catrice defining blush apropos apricot golden rose terracotta blush 03

Artdeco Tribal Sunset Blush LEтук имам успех, виждали сте скорошни снимки на този руж и знаете колко съм горда с това, че стигнах дъното му, дори го включих в специални си пост с продукти, на които съм стигнала дъното (ревю тук). Използвам го много често и много ми харесва – дълготраен е, пигментиран е и се прелива добре на кожата.
Golden Rose Terracotta Blush in N:03 пълен провал, признавам си, не знам къде ми е бил акълът, когато съм го купувала – това е сигурно вторият руж в живота ми, а цветът му е винено-червено. Адски пигментиран е, което е и най-големият му недостатък – този руж залепва като петно там, където четката е докоснала кожата, преливането е мисия невъзможна и на всичкото отгоре, издържа на лицето ми максимум 4-5 часа. Стои си недокоснат и скоро ще го изхвърля сигурно.
Catrice Defining Blush in Apropos Apricot – тук малко се изхитрих. Една близка приятелка си поръча NYX Pinched и уж трябваше да й стои перфектно, но нещо не се разбраха. Предложих й да пробва ружа на Catrice и той взе, че й пасна отлично. Разменихме ги и аз с голяма радост използвам Pinched. 

makeup lippies farmasi camouflage concealer 05; Bell lipstick; Essence XXL Shine Big Night Out; Essence Lipstick in 58 Dazzling Beige

Farmasi Camouflage Concealer Stick N:05 – друг продукт, които ще пътува към кофата. Преди година-две бях пощуряла по Farmasi и исках да си купя всичко тяхно. Този коректор е тотално неподходящ за моя цвят кожа, а и честно казано имам по-успешни продукти в арсенала си. Не го използвам, срокът му на годност дори не е указан върху опаковката, така че със сигурност ще го изхвърля в кофата.
Червило Bellопитах се да нося това червило, но за съжаление е тотално неподходящо за зимните месеци. Сега когато събера тен, със сигурност ще го нося отново.
Essence XXL Shine in Big Night Out – опитвах се доста дълго време да го изхабя докрай, но накрая започна да мирише толкова лошо на гранясало, че просто се отказах и го изхвърлих. И без това не харесвах цвета изобщо.
Essence Lipstick in 58 Dazzling Beige – най-накрая нещо, с което да се похваля. Успях да го изхабя докрай и ще го видите в следващата порция празни опаковки. Признавам си, не знам как съм го избрала това червило преди години, но слагах много тънък слой, защото иначе изглеждах като болна. Ползвах го повече с функция на балсам, отколкото като червило и не се справяше добре.

Като цяло не бих определила проекта си като успешен и то не толкова защото не успях да изхабя продуктите, а защото не направих правилен избор на продукти, които да включа. Мисля да започна нов проект скоро, но този път ще избера по-внимателно продуктите, така че наистина да има шанс да ги приключа в близките шест месеца. Но трябва да призная, че проектът беше полезен – определено ми помогна да осъзная как съм купувала някои продукти, просто за да си купя нещо и колко много време всъщност отнема да изхабиш даден продукт. Определено крачка в правилната посока.Скоро ще видите новото предизвикателство, което ще си отправя. 
А вие какво мислите за този тип "надлъгвания" сам със себе си?

Етикети: , , , , , , , , ,