Clinique Superprimer - Universal Face Primer



Знаете колко много обичам бялата козметика на Clinique, те бяха моята марка на годината за 2014 и са неизменна част от ежедневната ми грижа за кожата. И въпреки че съм пробвала доста продукти, декоративната им козметика ми беше почти непозната. От известно време ви говоря за базата им за грим, която притежавам, и тъй като вече я изхабих напълно, реших че й е ред да получи самостоятелно ревю.

Clinique имат четири бази в серията „Superprimer като всяка една от тях служи за различни цели. Аз имам бялата, която се счита за универсална. Чувала съм, че е на водна основа и затова е подходяща за хора с мазна кожа, тъй като не запушва порите допълнително. Консистенцията й е точно като на крем – много лека и лесна за разнасяне. Попива много бързо в кожата, като е напълно безцветна и не образува филм върху повърхността. Въпреки че в състава си има силикони, базата е много лека и го няма онова хлъзгаво усещане, което има при силиконовите бази. 

Това се отразя и на ефекта от използването й – базата върши по малко от всичко – прикрива донякъде пори, фотошоп-ва лицето минимално и не се справя с омазняването на сто процента, но пък с нея всеки фдт и пудра стоят много по-естествено и дълготрайно на лицето. Не мога да си представя да нося любимия си Inglot без нея.

Общо взето ако имате специфичен проблем, тази база най-вероятно няма да ви е достатъчна. Но на мен като общ ефект ми харесва – когато я използвам, фдт, нанесен в 8 сутринта си стои почти непокътнат до 7 вечерта. Омазняването е по-малко, отколкото в случаите, когато съм без база и порите ми не са така забележими. Наистина голям плюс е колко по-добре изглежда всеки продукт нанесен върху нея, дори и коректор.

За почти половин година използване (получих я наполовина използвана) базата не е запушила порите ми и в следствие на ежедневното й използване не са ми излезли черни точки. Не я усещам по никакъв начин да тежи на лицето ми, което ми се случва с други база, които са на силиконова основа. Голям недостатък е, че няма слънцезащитен фактор и през лятото на нейно място използвам базата на Max Factor, която има spf 20

Общо взето цената й е висока – около 52 лв за 30 мл в магазините, но стига за много дълго време, не ви е нужно голямо количество, за да покриете цялото лице или пък проблемните зони.
И така, мнението ми е много положително и ви препоръчвам тази база, ако нямате специфични изисквания към нея. Ако търсите пълно прикритие на порите или пълно матиране на лицето, или слънцезащитен фактор, това не е вашата база. Но ако искате фдт-ът ви да стои по-добре и да поприкрие някоя и друга пора, като забави лъсването – е, това е вашият продукт.

Етикети: