Project Pan 2015



Време е за ново предизвикателство и за нова селекция продукти, които да опитам да изхабя до края на годината. Предвид колко противоречив беше успехът на предишния ми project pan, не знам как сега реших да натрупам толкова много, амбициите ми нещо се обадиха J Миналата година бях събрала продукти, които не харесвам и искам да се освободя от тях, този път избрах продуктите по-внимателно, някои от тях са ми безразлични, но не са лоши и искам да поприключа; на други скоро ще им изтече срока и имам нужда от напомняне да ги използвам, а има и такива, които просто обичам и искам да използвам постоянно и се надявам в края на годината да си е проличало.

Подбрала съм 14 на брой продукти, като ще се постарая с минимално обяснения да оправдая присъствието на всеки един от тях в това предизвикателство.
Dior Nude Skin Glowing Makeup 15 SPF – откакто открих любимия си фдт в лицето на Inglot, нищо друго не ползвам. Признавам си, срокът на този фдт изтече, но няма как да го изхвърля, при положение, че съм дала за него една торба с пари и съм използвала само 1/3 , пък и за момента лицето ми не реагира зле. Смятам да го смесвам с Inglot и така да го доизхабя.
Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel – този продукт ми е много любим, един от най-леките хидратиращи гелове, които имам. Проблемът е, че количеството му от 120 мл се оказа непосилно за изхабяване, срокът му на годност е до ноември месец тази година и ще направя всичко по силите си да го доизхабя.
NYX Butter Gloss in Tiramisu & Peach Cobbler – преди много ги харесвах, но сега просто искам да ги свърша. Не ми харесва това, че цветът се нанася неравномерно и апликаторът е доста твърд.
MAC Prep+Prime Face Protect 50 spf – не съм отделяла специално ревю на тази база за грим с фактор 50, но всъщност е адски добра. Предпазва лицето без да го омазнява и се справя много добре като база. Искам да я изхабя, защото скоро ще й изтече срокът на годност и е прекалено добра, за да я изхвърля недовършена.
Nuxe Reve de Miel Lip Balm – култов продукт в блог средите, но за мен е пълно разочарование. Използвам го всяка вечер от както го купих и безкрайно съжалявам за 17 лв, който дадох за него. Нямам търпение да свърши.
Bourjois Rouge Edition Velvet in Frambourjois – много любим продукт, който е почти на свършване, отделно срокът му на годност ще изтече след около месец и искам да го приключа навреме.
Garnier Body Ultimate Beauty Oil – в началото много харесвах това олио за тяло, защото имаше спрей-помпа и миришеше приятно, в момента малко ме дразни, че попива по-бавно.
The Body Shop Vitamin E Moisture Cream – доста лек и приятен хидратиращ крем за лице, използвах го с удоволствие няколко месеца, докато не видях, че в състава му има парабени. Знам, че има много по-вредни съставки от тях, но не ми е приятно да си мажа точно лицето с него. Сигурно ще го подаря на някого, който няма проблем с парабените.


NYX Blush in Espresso – това е най-любимият ми руж на света. Използвам го с най-голямо удоволствие почти ежедневно и наскоро ми се стори, че май скоро ще стигна дъното. Това е и основната причина да го включа в това предизвикателство – искам да видя дъно :D
MAC Studio Careblend Pressed Powder – много любим продукт, който използвам през лятото. Никога не съм го използвала като фиксираща пудра, което май му е основното предназначение. Имам я отдавна и искам вече да я изхабя.
Inglot Sleeks in 66 – не си спомням откога имам този гланц/течно червило, но известно време ми се струва, че се е развалил. Мирише малко по-различно и ако не го ползвам по-дълго изглежда като пресечен, ще пробвам да го изхабя, но ако миризмата се усили – заминава към кофата.
NYX Butter Lipstick in Little Susie до съвсем скоро тотално пренебрегвах факта, че 90% от любимите ми блогърки/влогърки са с различна кожа и тен от моята, насляпо поръчах това червило след препоръка на Fleur DeForce и открих, че е доста електриково розово, нанасям го с потупвания, за да стои горе-долу добре и наистина искам да го свърша, защото ме дразни колко не ми отива.
The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil – след като се влюбих в cleansing balm-a на Clinique, реших да пробвам и cleansing oil, а няма по-известно от това на The Body Shop. Уви, доста разочароващ продукт, прекалено мазен, изсушава ми кожата, цапа много, тече... голяма борба ще е да го изхабя докрай.
И така, стискайте палци да успея да приключа поне една трета от нещата. Планът ми е да ги използвам възможно най-често, като наблегна на декоративната козметика. Не съм решила дали да има един пост през есента, в който да ви покажа как вървят нещата, или само един финален, в който да ви покажа резултата. Но засега се запретвам с изхабяването.
А вие имате ли такива, нарочени за изхабяване продукти?

Етикети: , , , , , , , , ,