Любимите ми продукти за лятото



Лятото дойде най-накрая, аз го отпразнувах с хубав летен вирус у дома, но какво пък в момента, в който оздравях и изведнъж стана топло в София. По този повод се замислих кои са ми любимите продукти за горещите дни и доколко се променя режимът ми. Отговорът уж изглеждаше прост, но всъщност се оказа, че правя разни съществени промени в режима си.

Като за начало, използвам база с много висок фактор MAC Prep+Prime Face Protect Spf 50. Тази база използвам само през лятото, през зимата и есента използвам база без фактор – не ми се карайте, моля. Та страшно съм доволна от нея, по-тежка е от обикновените бази за лице, но стига да й дам 3-4 минутки да попие, всичко е същото - предпазва лицето от слънчевите лъчи и най-хубавото – не лъсвам от нея след час-два-осем. Дълготрайна е, удължава и живота на продукта, който нанеса отгоре.
Преди базата да попие напълно, на леко лепкаво лице нанасям коректор – Inglot Cream Concealer - забелязах, че тогава е много по-лесно да го прелея и някак си, част от коректора попива в лицето заедно с базата и всичко става много по-гладко и красиво. Покритието се запазва, което е друг бонус.
На вече попило лице нанасям много, много щедро от пудрата MAC Careblend Pressed Powder. По принцип тази пудра е полу-прозрачна, но аз усърдно я ровя и ровя, докато покритието й ми допадне. Без значение колко продукт съм сложила на лицето си, пудрата стои естествено, без да е пудрено и тежко. Издържа до края на деня, лека е, не ми запушва порите, много е приятна за носене и с удоволствие я използвам.


Следва любимият ми руж NYX Blush in Espresso, който вярна на собственото ми предизвикателство, не спирам да използвам. В зависимост от това колко нанеса, може да стане и доста силно пигментиран. Преливането му е малко сложно, иначе издържа цял ден на лицето и цветът е много красив.
Catrice Tinted Brow Gel е нещо, без което никога не искам да оставам. Подрежда и запълва веждите ми по един много естествен начин, издържа цял ден, веждите не стоят лепкави или все едно има лак по тях и дори да се почеша, нищо не се размазва. Безкрайно съм благодарна на Мърфи за препоръката.
Bourjois Rouge Edition Velvet in Frambourjois – много любим цвят за лятото, който освен всичко друго е и в годишното ми предивикателство за изхабяване. Нося го много често, много красиво ярко малиново, стои наситено и матово на устните, издържа поне половин ден с много пиене на вода.
И така, това бяха основните неща, които не спирам да нося – разбира се, има и сенки, и хайлайтър, но те са повече бонус, отколкото нещо, което не пропускам. В шкафа остават всякакви видове фдт-и и бб кремове, усещам ги мазни и тежки през лятото и предпочитам пудра. Общо взето искам лятото кожата ми да е предпазена от слънчевите лъчи и да не е затрупана под бб крем или фдт, затова винаги използвам само пудра.

Етикети: , , , ,