Max Factor Facefinity All Day Primer



Днес ще ви разкажа за един продукт, който неусетно се нареди сред любимите ми – базата на Max Factor Facefinity All Day Primer spf 20.

Имам тази база още от декември месец, но все забравях да напиша ревю за нея, но ето – и нейното време дойде.Като консистенция базата е доста подобна на слънцезащитно мляко – средно гъста, нанася се лесно на лицето и попива бързо, без да го оставя лепкаво. Лицето изглежда слабо матирано и порите също са прикрити. Ефектът не е пълен мат и лице без пори, но определено се забелязва разлика след като базата се нанесе. Лицето не е лепкаво, нито сухо, липсва онова силиконово усещане при други бази. Базата е много лека и не я усещам да тежи на лицето. Спомага доста за по-лесното нанасяне на фдт и коректор, лично при мен не се разбира много със сухите участъци – забелязвам, че коректорът сякаш повече ги подчертава, когато я нося.

Когато използвам базата, продуктът, който нанасям върху нея, винаги изглежда по-добре. Използвала съм я и под фдт, и под пудра – справя се еднакво добре и с двата продукта. По принцип предпочитам малко по-лепкави бази, когато нанасям пудра, защото така продуктът се захваща по-добре, но в този случай Facefinity ме изненада приятно, защото пудрата се нанесе много добре върху лицето. След редовно използване не ми запушва порите и не е довела до повече черни точки. Не съм забелязала да ми е нужно по-малко количество фдт или пудра, когато използвам базата, но да си призная – не го и очаквам, не ми се е случвало и с нито една друга база досега. 


В продължение на деня базата определено удължава живота на фдт-а/пудрата. Спомага за контролиране на омазняването – задържа лъсването с още час-два. Напоследък кожата ми е нормална и дори в жегите не лъсвам много, така че при мен носът ми има нужда от матиране чак към 4-5 следобед, но ако кожата ви е комбинирана или мазна, не съм сигурна, че ще има същия дълготраен ефект. Фдт-ът издържа цял ден на лицето ми без да се свлече, което също отдавам като ефект на базата донякъде.

Най-големият й плюс е слънцезащитният фактор, любимият ми фдт – Inglot YSM – не съдържа слънцезащитен фактор и гледам поне през топлите месеци да го комбинирам с база, която има. Двата продукта се разбират добре и въпреки че за някои хора 20-и фактор не е достатъчен, на мен засега ми покрива нуждите. 

Много ми харесва фактът, че помпата не изпомпва прекалено голямо количество, а продуктът кротко си спада надолу, без да залепва за стените на бутилката. Тъй като е прозрачна, може да следите какво количество ви остава, аз лично съм пристрастена към това да знам колко точно продукт имам и обожавам да виждам как той намалява (нещо не ми е наред, знам :D).

/на снимката може да видите заглаждащия ефект и бялата линия, която остава, когато продуктът не се разнесе добре/
 
Един от недостатъците на базата е, че ако не разнесете добре продуктът, остава бяла линия, която после трябва доста да се търка, за да се махне. На снимката може да видите как нарочно оставих на ръката си част от продукта неразнесен – разбира се, ако сте малко по-внимателни може да избегнете този недостатък. Друго, за което се сещам, е че подчертава сухи участъци – не по някакъв очеизбождащ начин, но аз ги забелязвам повече, когато нося тази база.

И така, като цяло мнението ми е много положително за тази база. Прикрива пори и помага за контролиране на омазняването, удължава живота на фдт и предпазва лицето от вредните лъчи. Удобна е за път, като няма никакъв шанс да ви се разлее в несесера. Стига да не очаквате чудеса от нея и кожата ви да не е проблемна, тази база е идеална за ежедневно ползване.

Етикети: