Salt of the Earth: Spray и Salt Crystal



Преди време ви разказах за любимия си солен кристал против изпотяване. Въпреки че преди го използвам редовно, вече не е така, защото понякога ми става досадно да намокрям, да разнасям, после да забърсвам. Пък и за „намокрянето” използвам една капачка от по-голяма бутилка, която трябва да пълня всяка сутрин с вода, за да не прашасва, а след дълготрайно ползване, се събира сол и после трябва да се измива... досадно е.

Затова реших да пробвам с део-спрей варианта на солния кристал, стори ми се много по-удобен за използване в забързаната сутрин.
Спреят е много лек, усеща се като вода на кожата, аз пръскам два пъти, оставям да попие, после ако усетя нужда, пръскам отново. В началото пръсках по 3-4 пъти, защото почти не се усеща продуктът върху кожата, но той просто започваше да тече надолу и се хабеше продукт. Затова сега пръскам по 2 пъти, оставям да попие и после пръскам отново.

По отношение на издържливост мнението ми е на кантар, спреят определено не ме предпазва на сто процента, но аз съм непостоянна. Когато дните са много горещи, използвам класически дезодорант с алуминий, но съм си обещала скоро да ги спра изцяло. Чела съм, че за да започнат да действат продуктите без алуминий, на тялото му е нужно време да се изчисти, което е обикновено около месец. Не знам дали това е вярно или е хитър маркетинг трик, но при мен спреят не ме предпазва на сто процента. Усеща се неприятна миризма, но пък изпотяването е минимално. Аз се потя нормално при нормално натоварване, но изобщо не вярвам, че подобен продукт би ме предпазил, в моментите, когато спортувам. Прекалено е лек. 

И все пак за ежедневно ползване, ме удовлетворява. Майка ми е влюбена в кристала и почти го е приключила, което ми се струваше нереално. Тя споделя, че при редовна употреба изпотяването  намалява, а също и миризмата. Тя има проблем с жлезите и другите дезодоранти страшно много й дразнят и пречат. Откакто използва кристала се  чувства много по-добре и не усеща никакъв дискомфорт. Препоръча го на няколко неини приятелки и аз започнах да ги снабдявам с кристали :D Всички са страшно доволни и го използват редовно.

По отношение на икономичност, не намирам спрея за особено икономичен, но пък е толкова по-лесен за използване от кристала, че нямам проблеми да го купувам по-често. Цената му е по-висока от на кристала – приблизително 10 лв в Зоя, в BeFit е малко по-евтин, някъде към 8 лв. Количеството е 150 мл, изхабила съм почти половината от спрея за около два месеца.

Може би ревюто звучи негативно, но всъщност съм доволна от спрея. Удобен е, предпазва ме и не вреди на кожата ми. Усещам се по-леко с него, може би си въобразявам, но някак ми е по-комфортно и кожата ми е в много по-добро състояние отпреди. Определено го препоръчвам за пробване. А ако трябва да ги сравнявам, бих предпочела кристала, вярно – по-неудобен е в забързаните сутрини, но ме предпазва по-добре от спрея и е много по-икономичен.. 


Това ревю обаче ще завърши по различен начин – току-що видях, че в състава на спрея влиза и potassium alum, което е hydrated potassium aluminum sulfate.Предвид колко гръмко се рекламира, че кристалът е без алуминий, и през ум не ми мина, че може да има алуминий в спрея. Много съм разочарована, когато марките обещават едно, а после залъгват клиентите си. Предвид колко много се хвалят с това, че кристалът е без алуминий и през ум не ми мина, че спреят може да го съдържа. Ще изхабя спрея до край, но повече няма да си го купя. И след това откритие не бих ви го препоръчвала.Прочетох наскоро, че магнезиевото мляко се бори много добре с неприятната миризма и може да потърся продукт, съдържащ магнезиево мляко. А в DM открих и няколко различни продукта – спрей/класически рол-он/ крем против изпотяване без алуминий, които и са на цена между 4 и 7 лв. Веднъж да приключа с този спрей, ще си вземя някой от продуктите на DM. 

Етикети: