Revive Snails Extract Regenerating Eye Cream



От известно време ви споменавам регулярно, че си имам нов любим крем за околоочната зона. След почти два месеца използване натрупах достатъчно впечатления от продукта, за да ви го представя.

Revive Snails Extract Regenerating Eye Cream е продукт на българската фирма Revive и съдържа 100%-ов екстракт от слуз на охлюви, масла от бадем и невен, а също и екстракт от костилка на маслина. Формулата му е олекотена като кремът хидратира и подхранва в дълбочина нежната зона на околоочния контур, спомага за намаляване на бръчките и тъмните кръгове. Поддържа естествения хидробаланс на кожата и я защитава от вредното влияние на околната среда. Не съдържа парабени, оцветители и аромати. 

Кремът е наистина много лек, липсва лепкаво усещане след нанасяне. Перфектен е за под грим, защото попива много бързо и клепачите не се усещат мазни. Базата за грим се захваща добре за крема и сенките издържат отлично през целия ден без никакво събиране.

По отношение на хидратацията съм много доволна, защото кожата на клепачите ми е мека и подхранена, не се появяват лишеи, клепачите не ме сърбят и ако случайно втрия крема близо до ресниците, не усещам дискомфорт или щипене. За момента съм доволна от хидратацията, надявам се, че и през зимата ще бъде достатъчен.


Тъй като нямам тъмни кръгове, не мога да ви кажа дали кремът помага за тях. Но в редките случаи, когато ми се появят, не виждам някаква разлика от използването на крема. Въпреки че никъде не е упоменато, фактът, че има регенерираща функция, ме навежда на мисълта, че кремът е предназначен за по-зряла кожа. Мен това не ме притеснява и го използвам с удоволствие.

Страшно много ми харесва как е представен продуктът – външната опаковка беше от матирана хартия, която се усещаше доста луксозно, а самият крем се съдържа в пластмасова тубичка, която има помпа. Хубавото на помпата е, че позволява дозиране и аз винаги използвам половин помпа за двете си очи. Недостатък е, че опаковката е непрозрачна и не знам колко продукт ми остава, но с моя темп на използване, кремът ще ми стигне за около година. Количеството е стандартно за очни кремове – 15 мл.


Много се радвам, че открих този крем, който е наистина много качествен български продукт, а и не дразни очите ми. Това че съдържа екстракт от слуз на охлюви, по никакъв начин не се усеща при използване на самия крем – той е лек и хидратиращ, колкото всички останали. Горещо препоръчвам да си потърсите тестери и да пробвате дали ви допада.

Етикети: