Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel ревю



Днес ще ви представя един продукт, чието ревю отлагам почти две години. И то не защото не ми харесва, а защото това е един от невидимите помощници за добре хидратираната ми кожа, които много често забравям да включа в месечните любимци, но пък редовно използвам. Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel имам от 2 години и буквално месец преди да му изтече срокът, успях да го изхабя. Преди да се реша да си го взема, използвах тестер в продължение на 2 седмици и се отрази толкова добре на кожата ми, че реших да си взема най-голямата възможна опаковка от enzo  - 120 мл.

Оттогава досега – 2 години - не спирам да го включвам в грижата си за кожата и той никога не ме е подвел. Този хидратиращ гел е трета стъпка от грижата за кожата на Clinique и се предлага в два вариант – за суха (лосион) и за комбинирана към мазна кожа (гел). Аз имам втория. Целта на гела е да добави хидратация, но не и да е основният продукт, който хидратира лицето ви.
В зимните месеци понякога го използвам сутрин като лек хидратант, а през лятото е основния продукт, който използвам за лицето си. 

Преди да продължа искам да натъртя, че това е лек хидратант, т.е. за много момичета той може да е абсолютно недостатъчен, но на моята кожа се отрази много добре. В случаите когато имам нужда от мааалко хидратация, това е идеалният продукт за мен. Подхранва кожата без да я омазнява и напълно попива за отрицателно време. Икономичен е и тъй като срокът му на годност е 2 години, общо взето беше перфектният помощник. В сайта на Clinique пише, че продуктът е предназначен за комбинирана към мазна кожа и е представен като основна стъпка в хидратацията. Но според мен не е достатъчен.

Ако имате млада кожа, без особено проблеми, която е добре хидратирана и търсите лек продукт – това е вашият. Или пък ако кожата ви е мазна и търсите лек хидратант, който да не омазнява прекалено – хвърлете едно око на гела, със сигурност няма да ви разочарова.

Етикети: ,