Колекцията ми от ружове на NYX




От много време ви „дразня“ с любимия си руж на NYX Espresso” и реших, че преди да се разделя с тях (ще разберете защо малко по-късно)  е време да ви покажа малката си колекция от ружове на NYX и да ви кажа защо много дълго време един от тях ми беше най-любимият руж.

При ружовете на марката е трудно да прекалите, защото те са много твърди. В началото си мислех, че е само Espresso, но в последствие се сдобих с още два цвята, които също бяха много твърди. Изисква се ровене, за да изкарате цвят от продукта. Аз лично, нанасям по няколко пъти с четката. Преливането изисква малко повече усилие, но не е нищо прекалено. Откъм издържливост са отлични – нанасям ги сутрин и вечер са в почти същото състояние. Разбира се пада част интензивността, но като цяло изглежда достатъчно добре, за да мога да изляза веднага след работа и да не се притеснявам за него.


Започваме, разбира се, с Espresso – тъмен морав цвят, който е пълен мат. Веднъж нанесен на скулите стои много естествено. При мен напомня много за естественото изчервяване на лицето и отива на абсолютно всеки грим, който правя. Затова и толкова много го обичам. Нямаше значение какво съм сложила на очите и устните си, ружът отива на абсолютно всичко.


Продължаваме с Terracotta – абсолютен красавец, името отговаря отлично на цвета и като бонус – ситен златен блясък. Много красив руж, който уви не съм използвала изобщо. Не се възприемам с подобен цвят и признавам си, взех го само от лакомия.


И за десерт Pinched – един от бест-селърите на марката, това е розов руж в студената гама, отново мат, макар в кутийката да има съвсем ситен блясък, нанесен на кожата, той не си личи. С приятелка си разменихме ружовете и така се сдобих с него. В началото мислих, че изобщо няма да ми отива, но нанесен пестеливо, стои много красиво. Не е натрапващо се розово, а все едно са ви щипнали бузките или са измръзнали от студа. Много е красив и на руси девойки би стоял невероятно (тип Елза с розовите бузки :Р) .

 /отляво-надясно на дневна светлина : Pinched, Terracotta, Espresso/

 /отляво-надясно на дневна светлина : Pinched, Terracotta, Espresso/

/отляво-надясно на дневна светлина : Pinched, Terracotta, Espresso/
 
Като цяло допреди седмица мнението ми за тези ружове беше изключително добро и бях готова да ги препоръчам на всекиго. Дори се канех да си взема още някой цвят. Но при последното ми ползване на Espresso случайно го доближих го лицето си и усетих ужасна миризма. И като казвам ужасна, нямам предвид миризмата на химия, която имат някои продукти, а много по-лоша миризма. Реших, че може да е само той, затова се наведох да помириша другите два ружа – същата миризма се усещаше и от тях, а бях на 10 см разстояние и не бяха отворени. Имам Espresso от най-рано – т.е. е на 2 години, другите два са „по-млади“. Директно ги изхвърлих. Нито един от ружовете не ми е раздразвал кожата, не е имало зачервяване или пъпки, не е имало промяна в консистенцията. Но след като усетих тази миризма е немислимо да използвам тези продукти на лицето си отново. За справка – ружовете ми и на Артдеко, и на МАС са по-стари и нямат никаква миризма.

Много съжалявам за тях, защото страшно много харесвам ружовете като качества, цената им е приемлива и огромното разнообразие от цветове е трудно постижимо от други марки, но не мога да преодолея миризмата и затова се разделям с тях.

Случвало ли ви се е подобно нещо? И пробвали ли сте ружовете на марката, бих искала да чуя и вашето мнение. 

Етикети: