Becca Shimmering Skin Perfector "Champagne Pop" ревю




Здравейте момичета,
Днес ще ви разкажа за един невероятен продукт, който вдигна много шум в бюти средите, когато излезе в началото на тази есен. Знаете колко обичам Jaclyn Hill и колко много държа на нейните съвети. Когато чух, че ще създаде хайлайтър за Becca, реших, че е крайно време да се сдобия с поне един от прословутите хайлайтъри на марката. Всички говорят за Opal и Moonstone и признавам си, прекарала съм срамно много време в съзерцание на техни снимки в интернет. Затова когато Jaclyn и Becca се обединиха, звездите се наредиха в една линия...




Признавам си, че още преди да се сдобия с продукта, бях сигурна, че ще ми хареса. Едва успях да устискам, докато го получа. Но вместо да започна да го използвам веднага, го държах известно време в кутийката ми и просто го гледах и му се радвах. След като този период отмина, започнах да го използвам и признавам си, в началото не останах  впечатлена. Хайлайтър като хайлайтър – цветът беше красив и беше много приятен като текстура, но се чудех къде е голямото УАУ на този продукт, че всички припадат по него.



 /тук е сравнен с MAC Soft&Gentle и Essence Sooo Glow!/

Явно просто ми е трябвало време, за да го оценя. Да започнем с това, че като текстура хайлайтърът е единствен по рода си в колекцията ми. Прилича на метал във вид на пудра – много е лъскав и красив, но без да е нещо прекалено. На допир е леко мазен и много пигментиран. Разбира се, всичко зависи с каква четка ще го положите, колко ще сложите, дали ще го прелеете с ружа и прочие. Но с този хайлайтър може да постигнете както дискретно озаряване, така и да блестите като диско топка. В сравнение със Soft&Gentle на MAC – вторият е много по-сух. Освен всичко останало хайлайтърът на Becca почти не се разпрашава. Много фино смлян, но точно заради това „мазно“ усещане не се праши, а сякаш слагате кремообразен продукт на лицето си. Залепва добре както върху пудра, така и върху фдт, позволява преливане, но трябва да сте внимателни с нанасянето, защото понякога е стоял като черта на лицето ми заради пигментацията. Издържа цял ден, като вечер ако излизам, го нанасям повторно, но това е повече, защото съм пристрастена към него, отколкото защото вече е избледнял.

/на ярка дневна светлина/

 /на приглушена светлина/

/тук може да видите шимъра/

Цветът е наистина много красиво розово-златно-прасковено. Някои по-светли момичета се оплакват, че е прекалено тъмен за тях и бих казала, че ако сте Снежанка, този хайлайтър наистина ще е прекалено наситен за вашата кожа. Аз винаги съм в средните цветове на пудри и фдт-и и за мен, хайлайтърът е разкошен. Слагам го най-често в комбинация с розов руж и изглежда страхотно. На определена светлина се вижда, че има допълнителен шимър, ще го видите на размазаната снимка, но на мен това не ми пречи. Изобщо използвам го редовно, откакто го имам и съм много щастлива, че го притежавам. Почти всеки ден посягам към него и той определено е едно от бижутата в колекцията ми.
 
Съжалявам, че ви говоря за продукт, който е лимитиран, но просто е прекалено прекрасен, за да не получи самостоятелно ревю. Толкова много го обичам и толкова съм впечатлена от продукта, че вече разбирам защо момичетата реагират така. Ако имате възможност да се сдобиете с хайлайтър на Becca, горещо ви ги препоръчвам, качеството е много много високо и всички хвалби са оправдани!

П.П. Giveaway-ът си върви, тук може да откриете повече.

Етикети: