Bio-Beaute by Nuxe Rebalancing Smoothing Lotion ревю




Здравейте, момичета.
Днес ще ви разкажа за един нов продукт в грижата за кожата ми, към който подходих с голям ентусиазъм и слава богу, оправда очакванията ми. Става дума за Bio-Beaute’ Rebalancing Smoothing Lotion with Cranberry Extract.
Първо малко за марката – Bio-Beaute’ от Nuxe е иновативна гама сертифицирана БИО грижа за кожата, комбинираща висока концентрация на активни растителни масла с най-добрите плодови екстракти, за природна и сияйна красота. Продуктите са отскоро на българския пазар и аз вече имам завидна колекция, благодарение на ПР и моето нетърпение :D и след месец тестове, започвам да ви представям продуктите.

Ще започна с продукт, който си купих сама – Bio-Beaute’ Rebalancing Smoothing Lotion with Cranberry Extract. Аз много обичам да използвам лосион/тоник вечер, след като измия лицето си и преди да нанеса крем/серум. Доскоро използвах ексфолиращия тоник на Clinique, но след 2 години ежедневно ползване, кожата ми свикна, затова реших да потърся нов продукт. Търсих си ексфолиращ лосион, защото много често по лицето ми се появяват онези съвсем малки драскащи пъпчици, който не можеш да махнеш със стискане или маски. Лосионът на Clinique успяваше да поддържа лицето ми гладко, благодарение на сaлициловата киселина, без да го пресушава и да е прекалено агресивен. Така да се каже имах особено високи изисквания към новия си ексфолиращ лосион.След един неуспешен (Clarins теб гледам), реших да пробвам с нещо много по-достъпно и с изчистен състав. И така се сдобих с лосиона на Bio Beaute’, който съдържа екстракт от боровинка и също съдържа салицилова киселина


Какво обещават от марката?
Впечатляващ продукт – грижа за комбинирана кожа, който ефикасно коригира кожните несъвършенства, поддържайки баланса на кожната флора, благодарение на уникалното действие на 100% натуралния „probiotic life” растителен комплекс. Ребалансиращият лосион подобрява текстурата на кожата, прояснява и изравнява тена, без да оставя усещане за лепнене. Нежно почиства, изглежда кожата и спомага за прочистването и свиването на порите (екстракт от червена боровинка и салицилова киселина). С изключително освежаващ ефект, благодарение на дестилирана вода от мента. Без алкохол и парабени, съдържа 99,1% натурални съставки и 30% съставки от биологиччно земеделие.


И за моя изненада, лосионът изпълнява почти изцяло обещанията! Използвам го вече месец - всяка вечер на почистено лице, обтривам с напоен памук, изчаквам да изсъхне и нанасям серум и крем. Лицето ми продължава да е гладко и приятно на пипане, релефът му е повече от добър. Лично аз, не очаквам този лосион да има голям ефект върху пъпките, следя повече за релефа на цялото лице. Освен това следях за порите и да си призная, по-малки са, но напоследък доста промених продуктите, които ползвам и не мога да кажа дали това е само от лосиона. Лосионът има съвсем слаб плодов/билков аромат, който не се задържа на лицето. Много ми харесва това, че не лепне след нанасяне. Не пресушава лицето ми и досега не го е раздразнил нито веднъж, без значение в какво състояние е било. А и е доста икономичен, което в комбинация с цената му определено го прави по-подходящ избор от лосиона на Clinique. 

Изобщо изключително доволна съм от продукта, защото лицето ми продължава да е гладко, съставките са добри и цената му (около 25 лв)  ме спечели. Ако си търсите продукт, който нежно да почиства замърсяванията, без да е агресивен – определено хвърлете едно око на този лосион. Смея да твърдя, че и момичета със суха кожа биха останали доволни, тъй като е много нежен като действие, но пък много ефективен. Салициловата киселина нежно премахва повърхностния слой клетки и разкрива по-сияйна и гладка кожа, стига да нямате проблем с нея, мисля че ще останете доволни от лосиона.

П.П. Giveaway-ът продължава да тече, а лосионът е един от подаръците в него. Ако искате да се сдобиете с него, включете се, условията може да откриете тук

Етикети: