Giveaway по случай втората годинка на блога




Здравейте момичета,

Днешният пост ще постави началото на моя giveaway по случай втората годинка на блога. Предполагах, че писането на подобен пост, ще е едно от най-лесните в този блог, но всъщност се оказа, че не е така. Затова мисля да оставя големите равносметки за поста, който ще бъде на самия рожден ден на блога (21.12) и сега просто ще ви покажа какво съм избрала да ви подаря и да споделя правилата за участие.

Да започнем с това, че тъй като блогът става на две години, реших да направя и две отделни награди. Ще изтегля две момичета, които да спечелят по една награда. И тъй като в блогът пиша основно за бяла и декоративна козметика, такива ще бъдат и наградите. Както почти всичко в блога, наградите са купени с мои пари и целият giveaway е по моя собствена инициатива.

Подарък 1 : Шарени, бляскави и прекрасни:


Знаете колко обичам хайлайтърите и затова реших да подаря на една от вас палитрата на theBalmThe Manizer sisters. Знам, че много от вас имат или искат Mary-Lou, но за мен Cindy Lou винаги е бил по-любопитен. И когато видях тази палитра, реших, че би била страхотна възможност за някоя мацка да опита и трите продукта наведнъж. А и както Теди каза, по-добре по-малко количество, но възможност действително да изхабиш продуктите. На живо изглеждат наистина прекрасно и съм сигурна, че победителката ще заблести на празничните дни с тях.

Награда 2: Гладка, чиста и сияйна кожа:


Да, обаче някои от нас повече държат на грижата за кожата и предпочитат повече такива подаръци. Затова и реших да ви подаря два много любими мои продукта, които подобриха много вида на кожата ми, без да бъдат агресивни и тежки. А именно прословутата маска на Sephora Mud Mask – знаете колко я обичам, моята вече свърши и се каня да си купя втора опаковка. Помага страшно много за намаляването на черните точки и за зарастването/затихването на пъпчици и ранички. И като бонус реших да добавя изглаждащият лосион на Bio-Beaute' by Nuxe Rebalancing Smoothing Lotion – още дори не съм показала този продукт в пост за нови придобивки, но го имам от 3 седмици и го използвам редовно. Неведнъж съм споменавала, че обожавам ексфолиращия тоник на Clinique, но след като свърших втора бутилка от него, реших че искам нещо ново. Признавам си, че бях малко скептична, че ще открия друг продукт, който да ми харесва толкова... но ето че грешах. Лосионът на новия био бранд на Nuxe успява да изглади лицето ми и да намали онези малки драскащи пъпчици, без да изсушава кожата. Много го харесвам и реших, че просто трябва да го добавя към подаръците! А ревю – съвсем скоро, обещавам :D

Giveaway-ят започва днес и приключва на 20.12 На 21-и ще изтегля с Random Generator две момичета, които да получат по една от двете награди. И така условията за участие са следните:
1)      Да харесате страничката на блога във facebook (линк)
2)      Да споделите публично във facebook линк към любимия си пост от блога и споменете/тагнете в поста името на блога - Beauty Galore (за да мога да проверя дали всички са спазили условията)
3)      След като сте изпълнили точка 1 и 2, коментирайтете във фейсбук под поста за giveaway-a за коя награда играете - за да е честно, може да изберете само една от двете

На 21.12 ще изтегля две момичета и те ще имат време до 18:00 часа на  23.12 да се свържат с мен, за да си получат подаръците. Ако това не се случи, в 19:00 на 23.12 ще изтегля други победители.


Много ще се радвам да ми споделите какво мислите за блога, дали имате препоръки какво може да се промени, да ми кажете за какво ви се чете повече – продукти, достъпни на българския пазар или ви допадат публикациите за продукти, които съм поръчала от чужбина; искате ли повече ревюта за био продукти; дали предпочитате повече ревюта за бяла или декоративна козметика; и изобщо каквото ви душа иска.

Благодаря ви, че ме четете вече втора година! За мен блогът се оказа едно много специално място и се радвам, че мога да го споделя с вас, моите читатели. Наистина много се вълнувам за този giveaway и исках да ви направя изненада, която да ви покаже колко много ценя всичките си читатели :)

Успех на всички!