Balea Измивен Олио-Флуид с Олио от Камелия




От много време съм ви обещала ревю на Balea Reinigungs Ol-Fluid или на български казано Почистващ Олио-Флуид с висококачествено олио от Камелия и беше крайно време да го напиша :) Имам голяма слабост към почистващи продукти за лице и винаги имам списък от 5-6 неща, които искам да пробвам. И изключително рядко купувам някакъв непознат за мен продукт, но след едно прочетено ревю, реших да пробвам измивното олио-флуид на Balea.


Продуктът е много интересен като вид. Нанася се на намокрено лице и първоначално прилича на много нежен гъст гел – мътно прозрачен на цвят, доста е богат като усещане и лесно се разнася по лицето. Когато започнете да изплаквате, добива млечен вид – доста по-течен и с цвят на мляко. Отмива се сравнително лесно от лицето, не изисква прекалено много търкане.


Казвала съм неведнъж, винаги използвам дегримьор (мицеларна вода за лицето и олио за очите) преди да измия лицето си. Флуидът на Balea се справя добре с остатъците от грим и рядко по памука с лосион се виждат някакви остатъци фдт. За съжаление не се справя добре с почистването на червило и се налага да повтарям с мицеларна вода. Започнах да го използвам през есента и при тогавашните температури се отразяваше добре на кожата ми – почистваше я, без да се усеща пресушена. Но сега през зимата определено пресушава кожата ми и не я чувствах комфортно след измиване. В момента кожата ми е слабо комбинирана – нормална с леко мазна Т-зона. Мисля че ако кожата ви се омазнява повече от това, флуидът ще ви допадне дори през зимата. Но ако сте със суха кожа, може да ви се стори прекалено изсушаващ.

Икономичен е и ми допада това, че не се пени. Определено го намирам за добър продукт, още повече че е много достъпен. Не е нищо уау като резултати, но е интересен и ако обичате да пробвате различни продукти, няма да останете разочаровани.

Етикети: