Грижа за кожата | Bio-Beaute' by Nuxe Gentle Comfort Exfoliant




Здравейте момичета,
Днес ще ви представя един много интересен продукт, който получих за проба преди няколко месеца. Вече ви говорих за марката Bio-Beaute' by Nuxe и ви представих мицеларната вода и ексфолиращия лосион, а днес е ред на друг ексфолиращ продукт – Bio-Beaute Gentle Comfort Exfoliant with Red Berries.

Преди да продължа със самото ревю, искам да кажа, че аз съм човек, който много рядко чете инструкции за употреба. Така се случи и с този ексфолиант. Влязох под душа и на добре намокрено лице започнах да масажирам... и масажирах, и масажирах, и масажирах, и сякаш целият продукт се разтопи между пръстите ми и ефект нулев. Е, как?! Ядосах се, взех си друг ексфолиант и си почистих лицето. Мина се не мина седмица и реших пак да го използвам.
От тубичката излизаше течност подобна на гел/пюре с мътен прозрачен цвят, с видими частици като семки от малина и други съвсем ситни ексфолиращи частици, който обаче на мокрите ми длани се превърна в млечна течност и пак се изми прекалено бързо.


Очевидно беше време да прочета какво пише на опаковката, а именно – нанесете на суха, почистена кожа и разтъркайте преди да добавите вода. Използван по този начин, ефектът е съвсем различен. Първо – малко е странно да търкате на суха кожа, аз добавям една-две капки вода. Усещат се както едрите частици, които са семки от малина, така и по-ситните едва доловими частици (пудра от кайсиева черупка, много популярна съставка при ексфолиращи продукти). Гелът се превръща в олио от търкането, а когато добавите вода, се превръща в млечна течност и се отмива с лекота. Други активни съставки са органично върджин сусамово олио и екстракт от олио на боровинка, кайсия и слива. 99,2% от съставките са с естествен произход.

Ефектът от гелът е много нежен – лицето се усеща чисто и по-гладко, но не е усещането, което получавам от Clinique Exfoliating Scrub. И честно казано не се оплаквам. Понякога кожата ми има нужда от по-нежно почистване и съм доволна, че имам и подобен продукт. Ако вие имате тънка и лесно раздразнителна кожа, подобен тип продукти би бил подходящ за вас. Смятам също, че е добър и за суха кожа, тъй като е много нежен. Ако искате да се отървете от черни точки, може би този ексфолиант няма да отговори на нуждите ви. Но ако търсите едно по-дълбоко и нежно почистване два пъти седмично, ще останете доволни. 

Аз, лично, съм фен на по-грубите ексфолианти, но наскоро четох, че те предизвикват микро-разкъсвания на кожата. Напълно възможно някой да е преувеличил, но тази идея ме предследва натрапчиво. От почти половин година не съм ползвала ексфолианта на Clinique и засега използвам този на Bio-Beaute’. Според мен стига да подходите с реални очаквания към този продукт, той няма да ви разочарова.

Етикети: ,