Bio-Beaute by Nuxe Micellar Make-up Remover Water ревю




Здравейте момичета,
Днес ще си поговорим за един много приятен продукт, който получих за проба. В момента мицеларните води са особено голям хит и без значение дали използвате само спирала и ББ крем, или слагате много повече продукти на лицето си, една добра мицеларна вода никога не е излишна. Много се зарадвах, когато видях че сред продуктите, изпратени ми от Bio-Beaute by Nuxe има и мицеларна вода – Micellar Makeup Remover Water.

Количеството от 100 мл (не е пълноразмерен продукт) ми стигна за почти два месеца и успях да я тествам достатъчно дълго, за да ви споделя моето мнение. Знам, че сред читателките ми има много фенове на Биодерма. Аз си признавам не съм ползвала водата на Биодерма от години (не защото не я харесвам, а защото съм любопитна да пробвам нови марки) и не помня колко феноменално добра е, но мицеларната вода на Bio-Beaute е наистина много добра.

Процесът на почистване на лицето при мен е много дълъг – мицеларна вода и отделен дегримьор за лице, измивен гел, тоник, понякога втори тоник. По тази причина не държа мицеларната вода да почисти абсолютно всичкия грим и съм се насочила към бюджетни продукти – знаете колко харесвам водата на Garnier. Държа повече на по-качествен измиващ продукт. Но имам много приятелки, които използвам само мицеларна вода, за да почистят лицето си вечер и за тях е важно продуктът да е ефективен. Мицеларната вода на Bio-Beaute почиства с лекота лицето ми от всичкия грим, без да оставя лепкаво усещане. По отношение на хигиената на лицето ми съм безкомпромисна- без значение колко съм изморена, винаги го мия. Много рядко ми се случва да го почистя само с мицеларна вода. Просто отдавна не съм усещала кожата си достатъчно чисто след мицеларната вода, че да пропусна измивния продукт. Но докато използвах Bio-Beaute, го направих няколко пъти. Мицеларната вода оставя усещане за добре почистена кожа. Пробвах веднъж на очите и почисти сенките, но за спирала не смея. Почисти лесно и упорити червила от устните ми, което също ме спечели.

Самата вода има лек жълтеникав цвят, защото в състава си има органична портокалова вода. Оттам и един много много лек плодов аромат. В състава си съдържа още екстракт от органична слива, органична праскова и органична пулпа от боровинка. И не на последно място органично алое вера. 98,9% натурални съставки, от които 51,7% са с органичен произход. 

Ако ви е писнало от Биодерма или просто търсите нова мицеларна вода, пробвайте тази на Bio-Beaute, според мен ще останете доволни. Съставът й е много добър, ефективна е в премахването на грим и ако мицеларната вода е единственото ви средство за почистване на лице, тази е една от най-добрите, които съм ползвала, и е подходяща за чувствителна кожа.

Бих искала само да вметна, че ревюто ми е абсолютно обективно и по никакъв начин не се влияе от факта, че продуктът ми е изпратен за проба. Останах наистина много доволна и затова ревюто е толкова позитивно. Продуктите на Bio-Beaute наистина ми харесват и аз си купих два други продукта на марката (ексфолиращ тоник и балсам за устни). Скоро ще видите ревютата и за останалите продукти, които имам.

Етикети: ,