Моята колекция от продукти на H&M Beauty и ревю на коректора Cover-up Concealer




Здравейте момичета,
Днес реших да ви покажа колекцията си от продукти на H&M и като бонус, ще получите ревю на коректора. От доста време гледам продуктите на марката и се канех да си купя няколко неща. След многобройни посещения на магазините за суочове и още по-дълги размисли си избрах няколко продукта. Купих ги един по един и много дълго време не ги отварях, защото държах да направя общата снимка, където всичко е недокоснато. Направо не знам как издържах :D единственият продукт, който си позволих да пробвам е коректорът, за който ще ви говоря днес. Но първо нека ви покажа моята колекция:




H&M Cover-up Concealer “Soft Sand” – не е като да имах нужда от нов коректор, но и двата ми налични коректора в момента са в неподходящи за мен цветове, затова реших, че ми трябва нов. Щях да си купя продукт на съвсем друга марка,но реших – хей, защо не пробвам коректора на H&M? Суочвах цветовете няколко пъти, докато избера подходящия. Бих ви посъветвала да пробвате цветовете на ръката или на лицето си и след това да излезете на дневна светлина (не се притеснявайте, че ще ви помислят за луда, аз го правих толкова много пъти, че съм тренирала охраната на повечето H&M магазини в София :D ) Един от най-големите плюсове на този коректор е разнообразието от цветове - има толкова много, че със сигурност ще успеете да откриете нюанс, подходящ за вашата кожа.

Коректорът идва в стандартна пластмасова опаковка с класически накрайник-гъбичка. Накрайникът е много приятен за използване – нито прекалено твърд, нито прекалено гъвкав. Аз нанасям директно с него продукт върху лицето. Но тук идва и най-големият недостатък на коректора – количеството е едва 2,2 мл. За справка стандартното количество е около 5 мл (коректорът на Inglot е цели 10). Оттам и цената му от 12, 99 лв го прави най-скъпия, който съм имала досега. 


Ако преглътнете цената обаче, мисля че ще останете доволни от коректора. Много е лек като усещане и според мен е идеален за прикриване на тъмни кръгове. И не е мазен – не знам дали сте забелязали, но повечето коректори са доста мазни като усещане. Този се прелива много лесно и има добра покривност. Аз го използвам за пъпки и несъвършенства, но още от първото нанасяне си помислих – това ще е идеално за под очите. Просто е толкова лек – може би най-лекият коректор от всички, които съм използвала. Относно несъвършенствата – не ги прикрива на сто процента, но в комбинация с фдт, резултатът за мен е достатъчен. Откъм издържливост се справя добре – към края на деня определено има нужда от повтаряне, но поне не се събира и не стои пудрено.
Много съм доволна от коректора, защото е много приятен за използване и успях да си улуча цвета за първи път от много време насам. В сравнение с Inglot, вторият е много по-тежък и изисква по-голямо преливане. Откъм покривност бих казала, че са сходни. Цената му наистина е висока за предлаганото количество, но ако държите на точния цвят за вашата кожа – определено ще останете доволни.

Етикети: