H&M Beauty Pure Velvet Cream Blusher “Cameo Brown”.




Здравейте момичета,
Днес ще ви разкажа за един продукт, който пробвах едва в началото на януари, но бързо се превърна в един от най-големите ми любимци. Става въпрос за кремообразния руж на H&M Beauty Pure Velvet Cream Blusher “Cameo Brown”


От много време исках да опитам кремообразен руж. Имах моменти, в които аха-аха да си поръчам един от NYX, после разбрах за ружовете на MAC, но се оказа, че са ги спрели от производство. Общо взето се лутах и нито един не ме привличаше истински. Докато не видях ружовете на H&M Beauty и по-специално цвета Cameo Brown”.

 
Ружът има в красива пластмасова опаковка. На външен вид е много атрактивна и е една от най-красивите опаковки на ружове, които имам. Като усещане е малко евтина, може би защото е прекалено лека. Вътре няма огледало, единствено ружа, но пък отварянето му е много лесно и няма опасност да си счупите нокът или да си развалите маникюра. Получавате 4 мл продукт.


Ружът е в така любимият ми розово-кафяв цвят, изглежда скучен, но за моята кожа е много подходящ. Стои много естествено и ако ползвах контур, щеше да го подчертава много добре. На допир ружът е малко по-твърд и леко мазен. Липсва силиконовото усещане. Аз го нанасям на лицето с дупето на китайска имитация на бюти блендър. Бих казала, че ружът е добре пигментиран, но зависи колко ще натиснете с гъбката. Позволява напластяване и лесно се прелива. Стои добре върху фдт, не съм пробвала да го нанасям върху пудра. Може, разбира се, да го нанасяте с пръсти или дуофибърна четка.


 /цветът е повторен неколкократно/

Най-големият плюс на ружа е колко естествено стои. Това, като цяло, е силната черта на кремообразните ружове. Всички ревюта, които съм чела, споделят, че кремообразните ружове имат много естествен вид. Откъм издържливост ме удовлетворява – леко избледнява през деня, но вечер, когато свалям грима си, все още е там.

Подозирам, че този руж ще бъде изразходен до дъно. Наистина много го харесвам и не мога да му намеря нито един недостатък. Ако обичате естествен вид и минимален грим, тези ружове ще ви спечелят.


Етикети: