Грижа за устните | Bio-Beaute by Nuxe Repairing Lip Balm with apricot butter





Здравейте момичета,
Днес ще ви разкажа за още един от продуктите на Bio-Beaute by Nuxe. Този път под светлината на прожекторите е Repairing Lip Balm with apricot butter. Това е от продуктите, които купих сама, използвам го вече повече от два месеца и беше време за ревю. 

Да започнем по класическия начин : Устните ми не са проблемни, не съм от момичетата, които зимата се оплакват от нацепени и болезнено сухи устни. Миналата година за първи път усетих устните си по-сухи през зимата и си взех хитовия балсам на Nuxe в бурканче. Изхабих го, но не ми хареса. Не видях някакъв невероятен ефект от него, който да оправдае цената му (около 17 лв). 

Тази година бях решила отново да взема по-подхранващ балсам за устни, след като наличните просто не успяха да хидратират устните ми достатъчно. Често усещах сухота, но без да са се цепили и белили. Исках да си взема малиновия балсам на Bio-Beaute’, но се оказа, че той е цветен, а аз исках да използвам балсама като нощна грижа. И си избрах балсамът с масло от кайсия.

Какво обещава производителят?
Възхитителен балсам, който възстановява, подхранва и хидратира нежната и фина кожа на устните. Благодарение на маслото от кайсиеви ядки, богато на есенциални мастни киселини, тази нежна грижа интензивно възстановява и подсилва устните, възвръщайки естествената им мекота и красота. Балсамът съдържа 100% натурални съставки и 45,1% съставки от биологично земеделие.


След редовно използване вече два месеца, мога да ви кажа, че това е един много добър балсам. Аз нося червило постоянно и вечер устните ми са сухи от постоянното триене със салфетка и подновяването на червило. Балсамът ги поддържаше в много добро състояние, без да се стига до болезнена сухота. Дори не ми се появиха онези кожички в центъра на устните, които винаги имам при студено време. Не ми се е налагало да ги ексфолирам, всяка сутрин са гладки, меки и подхранени. Балсамът има един недостатък и той е, че последните 2-3 седмици сутрин се събуждам и част от него е станала на парцали по устните ми, та се налага да го изтривам леко със салфетка.


Иначе самият му вид ви кара да го сложите – ухае и прилича на пюре от кайсия! Гъст е, леко лепкав, но ако слагате по малко и разнасяте, не се натрупва, а постепенно попива. Въпреки това остава усещане, че имате нещо върху устните и няма как да сложите червило отгоре му. Затова го ползвам като нощна грижа. Количеството е голямо – 15 мл, апликаторът не ми е много удобен, но му свикнах. Друга важна забележка е, че срокът на годност е 6 месеца, но мисля, че ще успея да го изхабя в срок.

Този балсам е по-скъп от балсамите, които си купувам обикновено (около 12 лв), но наистина има ефект от използването му. Стига устните ви да не изискват медицински балсами, мисля че ще останете доволни от този като вечерна/дневна грижа. А и съставът му е добър :) Кой е вашият любим стик-балсам? Изхабих този на Himalaya и си търся нов за дамската чанта.

Етикети: ,