Lovea les Karites Shampoo за мазен скалп и сухи краища



Lovea Les Karites Shampoo For Oily roots & Dry Ends

Здравейте момичета,

През последната година доста пренебрегнах ревютата на шампоани и продукти за коса, затова смятам през тази година да говоря повече за тях. Не знам за вас, но аз винаги съм в търсене на добър шампоан, който да отговаря на нуждите на косата ми. Към момента мога да се „похваля” с фина коса, която лесно се дехидратира по дължините и мазен скалп. По принцип съм скептично настроена към шампоани, които обещават да се справят и с двата проблема, но реших да дам шанс на Lovea les Karites Shampoo, предназначен за мазни корени и сухи краища.

Шампоанът идва в бутилка с помпа, изключително рядко срещано, но много удобно, защото така се използва всяка капка от шампоана. На мен ми беше много приятно да го използвам под душа, защото само натискаш помпата и продуктът излиза.

Шампоанът съдържа гасул/мароканска лава кал и масло от ший. На опаковката пише, че трябва да се разклати добре преди употреба и ви съветвам наистина да го направите. На вид шампоанът е кафеникав на цвят и има много приятен аромат. Пени се добре и се отмива лесно. Аз, лично, си мия косата два пъти и първият път оставям шампоана да подейства 1-2 минути преди да го отмия.

След повече от месец ползване много ми се иска да ви кажа, че шампоанът успя да намали омазняването на скалпа или поне да се погрижи за сухите ми краища, но уви, това не се случи. Ефектът му е като от съвсем нормален шампоан – без претенции да помага за това и онова. Косата ми издържа стандартните три дни, като на третия обикновено има нужда от сух шампоан. Корените ми продължават да се омазняват, а при краищата има минимално подобрение. И продължават да се заплитат.

Шампоанът не е лош в никакъв случай и бих си го купила отново. Но не успя да изпълни обещанията, които дава. А аз хич не си падам по заблуждаващата реклама. Затова и продължавам с търсенето на по-подходящ шампоан.

Етикети: ,