Амрита | Успокояваща маска с пантенол и невен




Здравейте момичета,

Днес ще ви представя една българска марка, за която почти не съм срещала ревюта. Аз лично я открих случайно и реших да си взема един продукт за проба. Става въпрос за „Амрита“ -  професионална козметика, която е доста популярна в малките български салони за красота. Отдавна разглеждам сайта им и се чудя какво да поръчам, докато една приятелка не спомена, че ще прави поръчка и така поръчахме заедно. В линка може да откриете всичките им продукти - марката предлага не само маски, а и продукти за епилация и други продукти за грижа за кожата.

Маската, която аз избрах, е Успокояваща маска с пантенол и невен.В сайта на марката ще я намерите под друго име - Успокояваща антиакне маска "Saw Palmetto".


Ето какво обещават от марката:
Маска от новата серия "Ultimate Acne Treatment" със силно успокояващо, хемостатично и регенериращо действие. Много подходяща при акне и склонни към акне кожи. Съдържа активно действащ комплекс от натурални активни вещества и амино-пептидни съставки способстващи заздравяването на възпаленията, намаляване на белезите и синтеза на колаген. Маската е подходяща както за самостоятелна употреба, така и след почистване на комедони.

Почти всички маски позволяват да изберете количество от 50 или 250 мл. Аз реших да започна с по-малката разфасовка, защото 250 мл е голямо количество.

Направи ми впечатление, че маската дойде в много сладка кутийка, която имаше допълнително защитно капаче, което я предпазва от изсъхване. Самата маска изглеждаше като мус – много нежна и пухкава на допир. Лично на мен ми миришеше на мед и на сладко, но ароматът не подразни кожата ми и не се задържа след отмиване. Избрах си точно тази маска заради успокояващите й свойства. Кожата ми много лесно се подува, ако реша сама да почистя туй-онуй и исках нещо, което да намалява подуването.

Използвах я почти всяка седмица в продължение на около два месеца. Нанасянето й беше истинско удоволствие, защото маската наистина е много пухкава, все едно слагате бита сметана на лицето си. Понякога усещах съвсем съвсем леко щипане, ако кожата беше прекалено раздразнена. Оставях я да действа повече около 15 мин, след което я отмивах. Аз лично бих ви препоръчала да я ползвате преди баня, защото е от онези маски, които стават много хлъзгави, след като ги намокрите и малко по-трудно се отмиват.


По отношение на успокояващите свойства, мога да кажа, че действа и наистина успокоява кожата, но ефектът не е феноменален. За справка – любимата ми маска на Yoghurt of Bulgaria успокоява по сходен начин, а е много по-достъпна като цена. Специално по отношение на успокояване на лицето след почистване, за мен най-добра е маската с ягоди на Montagne Jeunesse/7th Heaven  - при мен тя има най-видим ефект. Но да се върнем на Амрита – маската е добра, успокоява лицето ми без да го пресушава, кожата е мека и приятна на допир. Ако нямате такива проблеми с подуването като мен, мисля че ще останете много доволни. При мен просто има други, които действат по-добре.

Аз, лично, я изразходих с удоволствие и съм си набелязала други маски, които да пробвам. Чувала съм, че маската за дълбоко почистване с активен въглен е много добра, а също и ензимен пилинг „Папаин“. Според мен е страхотно, че има и български фирми, които създават добра грижа за кожата и е хубаво да им дадем шанс. Ако си търсите нова маска за лице, разгледайте сайта на Амрита - марката предлага много любопитни варианти и може би ще откриете нещо за вас.

Етикети: ,