Kiko Cream Eyeshadow "Pearly Apricot" ревю




Здравейте момичета,

Ако четете блога ми от известно време, вече сигурно сте наясно, че много обичам сенки. Те са може би най-любимият ми продукт от декоративната козметика. За мен палитрите за очи са едни от най-вълнуващите продукти и винаги заглеждам първо тях. Преди няколко месеца осъзнах, че никога не съм ползвала кремообразни сенки и покрай една поръчка от Кико, си избрах едно бурканче кремообразни сенки. Преди това, разбира се, изчетох половината Интернет – а той беше доста доволен от тях – и реших да пробвам.


Избрах си цвета 10 Pearly Apricot и след всичките снимки на суочове, които видях онлайн, нямах търпение да получа бурканчето си.


За съжаление обаче цветът се оказа ме разочарова. Уви, това е един от недостатъците на онлайн покупките – колкото и снимки да гледаш, накрая пак може да бъдеш изненадан. Очаквах един доста пигментиран прасковен цвят, но цветът е доста по-светъл и малко далеч от праскова. На моята кожа определено не стои добре или поне аз не се възприемам с него.
Откъм текстура -  пак ще кажа, че това са ми първите кремообразни сенки и нямах много с какво да ги сравня, освен случайни суочове по магазините – в този случай сянката е страхотна, много мека и точно като мус, но без да е прекалено мека, така че да задълбаете без да искате. Като усещане е много лека и въздушна. Аз я нанасям с четка, защото не обичам да бъркам в подобен тип бурканчета (малко ми е нехигиенично, защото имам маникюр) и с четка изисква малко повече внимание – един слой е недостатъчно пигментиран и недостатъчно равномерен. Когато нанеса два, вече изглежда много по-добре. Цветът отново не ми допада, но това е лично мнение, защото очаквах нещо съвсем различно.



По отношение на издържливост – аз нося винаги база за сенки – сенките са много издържливи, гримирам се в 7 сутринта, свалям си грима в 7 вечерта. Разбира се, има известно избледняване, но не е прекалено. Сенките изсъхват по-бавно, което е хубаво, защото ви позволява да ги прелеете или да коригирате нещо.

Общо взето сенките са доста добри като продукт. При мен недоволството идва от това, че не случих на цвят. Бих си купила друг цвят, но само след проба наживо, защото си имам едно наум.

Етикети: