Грижа за кожата | La Roche-Posay Effaclar Duo[+]




Здравейте момичета,

От известно време насам проявявах голямо подозрение към кремовете, насочени към несъвършенства и проблемна кожа. Признавам си без бой – предпочитам да боря „несъвършената кожа” с маски и третиращи гелчета за проблемни места и да използвам стандартен хидратиращ крем. Но преди два месеца реших, че е крайно време да дам шанс на крем, който е подходящ за проблемна кожа и реших да се включа в кампанията на La Roche-Posay¸ които изпращаха тестери на крема Effaclar Duo[+] и на измивния гел от същата серия. След едномесечно ползване на тестерите бях толкова впечатлена, че си купих пълноразмерния продукт. И сега след повече от два месеца ползване, искам да ви споделя какво мисля за крема.

Да започнем малко отдалеч:

Кожата ми в последните месеци премина от нормална към комбинирана в Т-зоната и започнаха да се появяват пъпки тук-там.  Макар да използвам редовно почистващи маски и третиращ продукт за проблемни места (който използвам от години и работи безотказно) , пъпките продължаваха да излизат. Порите ми също се запушваха по-често от преди и беше време да променя нещо в режима си.

Какво обещават от марката?
Коригираща грижа против несъвършенства. За отпушване на порите и борба с появата на остатъчни белези. Нова текстура : свеж гел-крем, 24 часа хидратиращо действие и дълготраен матиращ ефект. Попива по-бързо и оставя немазен и нелепнещ завършек.
Съдържа ПРОСЕРАД (патентован серамид, с ефикасно действие срещу появата на поствъзпалителни кафяви и червени пигментни петна); Ниацинамид (референтна противовъзпалителна активна съставка с интензивно успокояващо действие); Пироктон Оламин (бори се с размножаването на бактерии); Салицилова киселина и LHA (липохидрокси киселина).

Бях чела много положителни ревюта за Effaclar Duo и ми беше любопитно да пробвам подобрената формула. Ефектът при мен се прояви много бързо – още на края на първата седмица, кожата се успокои, пъпките започнаха да намаляват и да зарастват по-бързо. След месец ползване пъпките почти изчезнаха – обикновено имам само по една-две, тъмните петна зарастват по-бързо и самият размер на пъпките е много по-малък. Когато се появят, са много по-малки и завяхват много бързо. Порите ми също са по-чисти и не се запушват така както преди.

Самият крем е много лек, попива много бързо без да оставя лепнещо усещане. Подходящ е за основа за грим. Много е приятен за използване. Единственият му недостатък е, че хидратацията не е достатъчна. Кожата ми да кажем, че в момента е комбинирана и няма нужда от много богат крем, но е зима и се налага да хидратирам повече. Тук искам да отбележа, че кремът не пресушава кожата – нещо, което мразя в продуктите, които се борят с несъвършенства, а просто е много лек и затова кожата има нужда от допълнителна хидратация. Мисля, че кремът ще ми е достатъчен през лятото, но сега го комбинирам със серум, който да ми добави нужната хидратация.

Много харесвам крема и смятам, че ако нямате много сериозни проблеми с акнето, този крем ще ви помогне в борбата с несъвършенствата и ще останете доволни. Успокои кожата ми, омазняването се изравни, порите са по-чисти и пъпките намаляха. Но е добре да имате едно наум, че хидратацията не е достатъчна. 

Етикети: ,