До дъно ч. 17





Здравейте момичета,
Нямаше ме доста време и писането започна да ми липсва. Успях да си почина и да видя страхотни места, но ми липсваше ежедневието и блога. Затова и за днес съм ви подготвила една от най-любимите ми/ви публикации – постът с празни опаковки. Продуктите са разнообразни и сама се изненадах, че успях да изхабя и добра бройка от декоративната козметика. Да започваме :)

Batiste Dry shampoo Blush – това е най-неуспешният сух шампоан от серията (3-и поред), който ползвам. Скалпът ме сърбеше много от него и не се справяше добре с омазняването. Въпреки това не се отказах от марката, взех си Original и съм много доволна. Но Blush не ми хареса и не бих го повторила.

Orofluido Hair Oil – отне ми повече от година да го изхабя, като през това време два пъти отливах на майка ми по около 20 мл. Никога повече няма да си купя 100 мл олио за коса :D писах ревю преди време и към онзи момент бях много доволна, но последните месеци краищата ми бяха ужасно сухи и заплитащи се и олиото нямаше никакъв ефект. Не бих го повторила и като изключим изключителния аромат, не бих го препоръчала. НО държа да отбележа, че продуктите за коса са силно индивидуални и при вас може и да има ефект.

Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy – този балсам! Много ми беше/е трудно да преценя дали го харесвам. Имам фина коса, която лесно се омазнява – трябваше да съм много внимателна с количеството, но пък ако не сложех достатъчно, ефектът върху гореописаните сухи краища беше почти невидим. По-скоро бих пробвала нещо ново. Ида е страшно доволна, но тя има много гъста и суха коса, което потвърждава горното ми мнение, че всичко е много индивидуално.

Yoghurt of Bulgaria Face Detox Mask – има ли някой изненадан? Макар че спрях да споменавам маската, не спирам да я използвам, това ми е сигурно 4 или 5 опаковка и ще си я купя отново. При мен освежава тена, намалява белезите и успокоява възпалителни процеси, забелязвам и лека хидратация.

Bio-Beaute Gentle Comfort Exfoliant -  много нежен ексфолиант за лице, с естествени частици, който се нанася на суха кожа и после се добавя вода. Използвах го дълго време, когато имах нужда от нежна хидратация, но после започнах да го използвам за гърба си (за съжаление, имам акне и там). Ефектът беше средна работа и по-скоро не бих повторила покупката.

Nuxe Micellar Water – колкото харесах водата от серията Bio-Beaute’, толкова не харесах тази. Не мога да опиша какво точно не ми хареса, но не ми беше приятно да я използвам и туй то. Очевидно не бих я купила отново :)

Revive Regenerating Eye Cream – български продукт с екстракт от охлюви, хареса ми кремчето, защото попиваше добре, не дразнеше очите ми и забелязвах добър ефект от него. Има си и самостоятелно ревю, ето тук. Неприятно е, че не можеш да видиш кога свърша и дали си изхабил цялото количество, но това май му е единственият недостатък. Засега ще забавя покупката, защото си купих друг български крем за очи, от който също съм доволна.

Lycia Deo Nature – спрей против изпотяване с изчистен състав, това ми е втората опаковка и макар да оставам с добро мнение за продукта, по-скоро няма да си го купя за трети път. За зимата беше окей, но сега със затопляне на времето, не успява да ме предпази достатъчно добре от неприятната миризма. Намерих му заместител, който поне за момента се справя по-добре, но няма да бързам с гръмките определения.

Bioten Perfect Hands Nourishing Hand Cream – този крем се оказа абсолютна изненада. Много богат и идеален за зимните дни, защото успява да хидратира кожата на ръцете, попива бързо и не оставя лепнещо усещане. При миене на ръце се лигави малко в сравнение с други кремове и ефектът му е дълготраен. Съставът е изчистен, а ароматът е страхотен, определено ще го взема отново за зимата.


Perfect Nail Polish 55 – много харесвам цвета на този лак – убито розово с неутрален тон (май? :D) , но за съжаление се разделям с него, въпреки че е почти пълен. След последното ползване, когато остана на ноктите ми 6 дни, те бяха толкова пожълтели, че не бих го носила отново. Четката е широка и би трябвало да е удобна, но разни „косъмчета“ са се разперили и правят грозни черти при нанасяне. Бих си взела друг цвят от серията, но с този ще се гледаме отдалеч.

Inglot Cream Concealer много дълго време бях във възторг от този коректор. Използвах го за прикриване на съвършенства и ми харесваше, че е по-гъст и плътен, като го нанасям под фдт. Но за съжаление, с напредване на времето, се събира на лицето ми и се налага да го разнасям отново с пръст, което предпочитам да не правя. За момента не бих повторила покупката, защото количеството е голямо (15 мл) и не успях да го изхабя в срок.

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original – бях сигурна, че ще успея да я изхабя в срок, но уви... базата се развали преди малко повече от месец. Знаете колко са чувствителни очите ми и въобще не си правих експерименти. Много съм доволна, това е любимата ми база, но в момента открих една, която й е абсолютно равностойна и е достъпна в България – тази на Инглот. Няма да ви тормозя много, ревю и сравнение ще може да прочетете скоро, обещавам.

Avene Duo Lip and Lip Contour* - вече успях да изхабя и втората част от този продукт, молива. Харесва ми, цветът беше много приятен, не пресушаваше. Не бих повторила покупката, първо заради цената (около 30 лв) и второ, че има толкова достъпни и качествени моливи, че не знам дали бих си купила скоро по-луксозен молив за устни.

LR Lipstick 02 получих го като подарък от брат ми и го изхабих с голямо удоволствие. Много мазно и комфортно на устните, накрая го довърших като балсам. Пигментацията му не беше висока, но за дни, в които не искате да акцентирате върху устните си, е добър вариант.

Clinique Long Lasting Lipstick All Heart получих това червило със списание Грация преди сто години. Много ми харесваше цветът, който биеше на керемидено червено на моите устни. Червилото беше сравнително дълготрайно, но без да изсушава устните. Макар малко да му беше изтекъл срокът на годност, не си промени вида и качествата, така че го изхабих докрай.

Lehcaresor Powdered Paper – тези листчета получих преди мноого време от една от бюти кутиите и ги определям като пълен провал за мен. Всяко листче беше покрито с пудра с керемиден цвят, която полепваше по лицето ми, ако притиснех по-силно, и трябваше да я почиствам с нокът, отделно отнемаше страшно много от грима ми и са ми оставали „голи петна“ по лицето. Не бих ги взела отново и не бих ги препоръчала на никого.

Припомням, че се включих в предизвикателството на Policosmetics82 да изхабя 16 продукта през 2016 година. Като моите 16 продукта ще са само от декоративната козметика и ще броя единствено напълно изхабени продукти. На края на всеки пост с празни опаковки ще пиша новата бройка изхабени продукти J След този път бройката е : 

Изхабени продукти : 5

Малко изоставам, да видим дали ще успея да се справя в срок :) Радвам се, че успях да се справя с някои доста упорити продукти за коса, за справка маската на Ziaja е почти към края си, а я ползвам от два пъти по-кратко време.  

Етикети: , , , , , , , , , , , , , , ,