Project Pan 2016 | Резултати




Здравейте момичета,
Изтече половин година от началото на моя Project Pan и е време да ви покажа резултатите. Ето с какво започнах в началото на годината и сега виждате с какво завършвам :)


Този път няма да добавям нови продукти, искам да изхабя тези продукти и ще продължа с тях и до края на годината. Ако случайно взема, че ги изхабя по-скоро, ще добавя още.
 
Изхабени продукти

Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy – голяма борба беше с този балсам/маска, но успях да го преборя. Нужно ми е малко количество, затова и отне толкова време. Ако случайно сложех повече, резултатът беше доста бързо омазнена коса. С хвърчането се справяше горе-долу. Не беше подходящият продукт за моята коса.

BioTherm Biosource хидратиращ лосион – този лосион беше много приятна добавка към грижата ми за лицето. Всеки път, когато имах нужда от съвсем мъничко допълнителна хидратация – го използвах. Най ми харесваше да го нанеса след някой по-агресивен измиващ гел. Определено ми липсва такъв продукт и ще си взема в скоро време.

Marc Jacobs Daisy Dream – когато си го купих, бях решила, че ароматът е много различен и свеж. Още на първия месец осъзнах, че не откривам нищо оригинално в парфюма и много бързо ще забравя как мирише. Издържливостта му беше доста ниска за толкова скъп парфюм. Признавам си, че накрая го ползвах, просто за да свърши.

Avene Courvance дуо червило и молив* - много харесвах този продукт, който получих от Avene. И червилото, и моливът имаха много хубав червен цвят. Носех ги и самостоятелно, и по отделно. Радвам се, че успях да ги изхабя, защото много мразя да хвърлям хубави продукти.

Clinique матиращо дълготрайно червило All Heart много ми беше трудно с това червило, защото хем ми харесваше, хем ме дразнеше. Беше голямо предизвикателство да го изхабя, но най-накрая успях да му стигна дъното и съм много доволна. Не мисля че бих си взела отново червило от тази серия на марката, защото не беше нищо изключително.

Essence дълготраен молив за устни – не мога да ви опиша колко неприятен за използване е този молив. Новата формула на моливите им е пълен провал. Сух, дращи, нулева пигментация. Изхабих го като ползвах трика с кибритената клечка (тук е описан). Не бих си купила никога повече молив от серията, освен ако отново не ги променят.


ArtDeco Tribal Soul Blush – най-обсъжданият ми руж, боря се с него от години. Изхабих цвета, който обичам и останалите хич не ме вълнуват. Това, което виждате по стените, е почти невъзможно да бъде достигнато с четката и затова приемам, че съм го изхабила.

Изхвърлени продукти

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion – много ми е мъчно, че точно този продукт се наложи да изхвърля, НО се развали преди да му изтече срока на годност. Буквално при няколко използвания, първо текваше водичка и после продукт. Пробвах да го раздрусам, но не работеше. Знаете колко са чувствителни очите ми - Urban Decay или не, няма да ползвам развален продукт. 

Inglot Cream Concealer – с голям кеф си купих този коректор и бях убедена, че ще го използвам до дупка. Да си призная, не знам какво стана. Малко беше тежък, после се появиха по-приятни продукти, които го изместиха. Не бих го купила отново.

Catrice Camouflage Cream – друг коректор, който много харесвах, но най-тъмният цвят беше окей само през зимата. Хвана ли малко тен и коректорът се оказва прекалено светъл и приличам на далматинец. Ако можеше да има поне още един по-тъмен цвят, бих го изхабила с кеф, но за 6-месечен срок на годност – толкова успях да изхабя.

Essence Soo Glow! cream to powder highlighter – голяма любов е този хайлайтър, но срокът му изтече още през април и спрях да го използвам. Сърце не ми дава да го изхвърля, защото изобщо не си е променил формулата, а и много го обичам. :/

Да доизхабя

Лак на O.P.I. & She – още не съм ги изхабила, но имам голям напредък. Няма как да ви го покажа, така че ще трябва да приемете думите ми за истина. Но определено повече няма да си купувам лакове на O.P.I. с брокат, издират ми нокътя, докато ги сваля и се белят страшно лесно. Голямо разочарование. She е доста окей и бих си купила и други цветове.

Catrice Nude Illusion фдт – съвсем малко ми остана преди да го изхабя и хоп, дойде лятото. Не нося фдт-и лятото, не понасям нещо такова на лицето си – минавам на пудри. Ще го изхабя есента, защото му се вижда края.

Missha Perfect Coverup BB Cream – голяма любов е този ББ крем, направо по чудо си уцелих перфектният цвят. Има качества на фдт, затова и толкова го харесвам. Не знам защо го сложих в проекта, при положение, че по-скоро не искам да свършва :D

Farmasi бронзови перли – цветът е страхотен, едрият блясък – не. Няма как да носиш толкова блестящ руж И хайлайтър, а от хайлайтърите си нямам намерение да се отказвам. Нося го от време на време, но сякаш никога няма да свърши.

 /тук може да видите и докъде съм изхабила фдт-а, коректора и червилото на Инглот/

Inglot Sleeks 66 – бих го нарекла течно червило, но не матово. Много добър продукт – изключителна плътност, не лепне, оцелява на хапване до по-видим стейн и самият цвят е много добър. Но от известно време ми намирисва на развалено и ще се разделим, въпреки че никак не ми се ще.

Essence Lip Pencil Satin Mauve молив от старата формула, който е невероятен. Много плътен, много мазен, много издържлив, не лепне и не се усеща на устните. Защо? Защо смениха формулата :(

Catrice Lip Liner – тези моливи също не могат да се открият вече, останало ми е съвсем малко и скоро ще го изхабя. Много приятен, добре пигментиран и лесно се нанася, но доста изсушава устните. Бих си купила и други, ако можеха да се намерят.

Резултатът? От 19 продукта съм изхабила 8, изхвърлям 4 и ми остават да довърша още 7. Сигурно ще добавя и още, защото до края на годината има много време, но засега мисля да се концентрирам върху тези. :)

Етикети: , , , , , , , , , , , , ,