The Body Shop Camomile Cleansing Butter ревю




Днес ще ви разкажа за един продукт, който търпеливо стоя в шкафа ми повече от половин година. Макар да мога да трупам сенки и шампоани на килограм, при грижата за кожата се старая да не отварям нов продукт, ако не съм свършила друг от същата категория. Затова първо свърших прословутото олио The Body Shop Camomile Cleansing Oil и преди месец се заех с братчето му –The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter.

Това е вторият подобен продукт, който използвам (тук може да прочетете за балсама на Clinique). За момичетата, които не прекарват всяка свободна минута в четене на бюти блогове, почистващото олио и балсам са продукти, които се нанасят на сухо гримирано лице, като при разтъркване гримът се втечнява/ разтапя/ разгражда и лицето се „изтрива“ с влажна бархетна кърпа или в моя случай се отмива старателно с вода. Основната идея на този тип продукти е да премахне грима и много момичета след това измиват лицето си със стандартен гел/пяна. Подходящи са както за момичета с мазна, така и за момичета със суха кожа.

И нека сега пристъпим към самия продукт – опаковката е много удобна за път, стабилна и здрава, продуктът вътре е в твърда форма така че и дума не става за разливане.
Сега ще ви кажа колко грим нося в ежедневието си, за да прецените дали продуктът отговаря на вашите нужди - основа, коректор, фдт, пудра, руж и хайлайтър, гел за вежди, сенки и червило. Използвам количество колкото два лешника, за да почистя грима като разтривам балсама между пръстите си и после започвам да обтривам лицето. Отделям повече внимание на веждите и устните, защото там са най-упоритите продукти. При добавяне на вода, балсамът придобива млечен вид и се отмива сравнително лесно от лицето. Както казах, не използвам кърпа, но предполагам, че ще е също толкова ефективна. Опитът ми с този тип продукти ме е научил, че остава леко мазно/хлъзгаво усещане върху лицето, но веднъж изсъхне ли кожата – или ако го попиете с кърпа, това усещане изчезва. Гримът е почистен отлично, няма усещане за стягане и сухота, дори и при устните ми, които много лесно се пресушават от измивни продукти. Рядко почиствам очите си с този балсам, пробвах веднъж много внимателно и не ми пареше, но въпреки това избягвам. Не съм пробвала да отмия спирала и очна линия с балсама и не мога да ви кажа как се справя с тях.


Крайното ми мнение, че този продукт е наистина много добър – спечели ме това, че когато обтрия лицето с тоник след балсама, не откривам почти никакъв останал грим. Не винаги измивам лицето с друг продукт след балсама и смятам, че поддържа достатъчно добра хигиена. Предвид вида му, цапа малко повече от стандартен гел и се измива малко по-трудно, но пък е много нежен към кожата. Определено го смятам за много по-успешен продукт от олиото на марката, което ми пресушаваше лицето и едва го изхабих. Него не бих повторила, но балсама със сигурност.

А при сравнение с балсама на Clinique, смятам че The Body Shop е достоен съперник. И двата продукта са нежни към кожата, почистват грима отлично, без да пресушават лицето. Спестяват много време и лично аз ги виждам като глезотия. Предвид че не са икономични продукти, препоръчвам ви The Body Shop, защото цената му е по-ниска и се справя също толкова добре. 

В заключение – стига да нямате против леко мазното усещане, което остава след измиване, препоръчвам продукта с две ръце. Спестява време, нежен е към кожата и си върша работата отлично.

Етикети: ,